Annandan

Igår var en rolig kväll! Efter jobbet åkte jag, Anna och Olivia åkte hem till Philip som hade lite förfest. Vilket blev en långvarig en, för vi stannade där hela kvällen. Why not när man har kul? Vi gjorde goda drinkar och alla var laddade för dans och Singstar och emellanåt blev det lite NHL 09. Olivia var först ut att spela med de rutinerade killarna som inte gjort annat i deras liv, men det verkade inte vara någon match för henne haha.. Hon sopade ju banan och Christopher paxxade henne direkt tills sitt lag. Stackars Phille fick mig i sitt lag men för mig gick det inte riktigt lika bra.. fatta aldrig riktigt hur man skulle passa men jag la iaf ett mål :D stolt!
 


Lite kort från kvällen...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0