Carina Berg

I infon på jobbet idag, det är ganska lugnt och jag är övertrött.
En kund (kvinna i 30 års åldern) kommer och vill göra ett återköp av en produkt och jag tar emot hennes uppgifter.

Jag:          - Vad heter du?
Kunden:   - Carina
Jag:          - Japp, efternamn?
Kunden:  - Berg
Jag:         - VA? på riktigt?!?
Kunden: - Jaa
Jag:         - SHIT VA COOOLT :D Tänk att Björn Gustafsson har skrivit en låt om dig!!
Kunden: - Det har man ju aldrig fått höra..
Jag (helt utan att tänka mig för börjar sjunga): "Carina låt oss vandra natten viidareee, dansa nakna tillsammans i en vattenspridareee"

Hahaha gud va hon skratta :)

Visst är Björn den roligaste! Här sjunger han sin låt i melodifestivalen..

Kommentarer
Postat av: liv

Hahahahahah du är för GO!!! Längtar tills vi ses ikväll. PUSS!

2008-12-13 @ 15:44:50
URL: http://perssonliv.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0