Dumma axel

Har precis vaknat... Har sovit i säkert en halvtimma jag är verkligen helt död! Har jobbat jätte mycket på senaste och axeln blir knappast bättre :( Denna veckan är jag schhemalaggd på 50h men mer lär det bli.. Har en muskel inflammation i höger axeln som jag haft och brottas med i 2 veckor nu. Dumma, dumma axel!! Som tur är får jag stå i informationen för tillfället. Inte för det är lugnare där på nått sätt, utan för att det inte innefattar just de där monotona rörelserna med armen i högt läge (rycka kvitton, blippa in varor osv)

Igår blev det en sen kväll! Jobbade till klockan 21.00 och sedan åkte jag och Liv till Burger King och käka Crispy Chicken mums :) Efter det åkte vi hem till hennes lägenhet och hon hjälpte mig att fixa lite med bloggen. Jag är ju helt ny i "branschen" men Liv kan sina grejjer hon, kolla in hennes blogg.
Nu ska jag och Sampo säga hej till hans nyinflyttade grannar..

Kommentarer
Postat av: lisa

hejsan.. :) tittade in för att min vän liv tipsade om det.. du skriver jätte bra och roligt. kommer hålla mig häromkring i framtiden.. kram kram

2008-12-21 @ 09:53:05
URL: http://lovelis.blogg.se/
Postat av: liv

Sötnos!! Vad fint du gjort på bloggen, oh im so proud;)! Kyss kyss

2008-12-21 @ 23:50:41
URL: http://perssonliv.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0