Helgen, inflyttningsfest & julfest

Efter att ha jobbat helg i snart en månad var denna lediga helg väldigt efterlängtad! 
I fredags hade jag egentligen inget planerat mer än att jag skulle hämta mina föräldrar i stan runt ett tiden på natten. Åkte hem efter jobbet, satte på mig mjukiskläder, plockade fram en påse godis och la mig framför TV:n! Kollade lite på IDOL tills telefonen ringde.. Det var Mikaela och några som skulle hem till Oskar på inflyttningfest. Så jag bestämde mig för att joina.. Lägenheten var helt nybyggd och alla elektriska prylar var typ från Media Markt haha helt rätt :)
När alla var klara körde jag de in till stan, och sedan var jag taxi hem för mina föräldrar..

Igår fick jag gå upp tidigt för pappa hade fixat förhandsbiljetter till en animerad film som heter BOLT, den var faktiskt jätte rolig! Vet inte när den kommer på bio men se den! Efter filmen gick jag och mamma på stan för att julhandla och jag hittade jätte fina julklappar....till mig själv haha. Köpte två skitsnygga klänningar!

Sedan tog jag en powernap innan Sampo körde mig hem till Liv. Hon bodde också jätte fint. När jag kom dit bjöd hon på vin och saffranlussekatter, såå goda :) Vi lyssnade självklart på Livs favvo-låt disturbia medan tiden bara sprang iväg. När vi väl kom fram till förfesten på jobbet hade nästan alla kommit. VD:n välkomnade oss med cider och sen bar det av till julfesten! Lasse Kronér var toastmaster och det var personal från både Media Markt i Högsbo och Bäckebol, ca 200 personer.. Grym kväll! Säger bara: - I love MM! <3


Kommentarer
Postat av: liv

Du skriver så bra :) Älskar att läsa dina inlägg!!!

2008-12-15 @ 19:27:54
URL: http://perssonliv.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0