Mini Julafton

Idag är ingen vanlig dag, jag är ledig, har inte massor att göra och det känns som det är dagen efter julafton.
Jag och Sampo (min pojkvän) kommer inte kunna fira jul tillsammans i år :( Jag ska jobba och Sampos familj ska fira jul i Rom där hans syster bor. De åker i morgon så vi bestämde oss för att byta julklappar redan igår..
Det är ju mysigare att öppna de tillsammans! Eller hur?
Jag fick underkläder, ett jätte fint halsbandsur från Fé och en överaskningslapp där det står:

"God Jul älskling!
 Du får vänta tills 5 januari.
 Det blir mysigt... Puss"

Jag är såå nyfiken!! Försökte klämma ur honom lite mer info men det var lönlöst haha.
Av mig fick han Calvin Kleins senaste klocka och en Headrelaxer, vilket borde
vara årets julklapp! Har ni inte testat en så måste ni bara göra det! Går inte att
beskriva med ord hur skönt det är! :)
 
Till höger är klockan jag fick från Vintage by fé. Älskar läderbandet!






Calvin Klein klockan: Stilren, enkel och snygg
        

Kommentarer
Postat av: liv

ÅÅå vilken underbar julklapp du fick! Sampo har grymt bra smak ju! =) Hoppas du haft det jättebra idag, vi ses på jobbet imorgon my dear! <3

2008-12-22 @ 21:50:35
URL: http://perssonliv.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0