Längtar!!

Gud vad jag längtar efter dig!! Min, bara min underbara!


Imon kommer han äntligen hem efter att ha varit borta en hel vecka haha men det känns som en hel evighet! Men har haft en väldigt bra vecka ändå. Har hittat på massa roligt med mina kompisar och jag hade nästan glömt av hur mysigt det är att dela säng med en tjejkompis och ligga och prata och skratta halva nätterna!
Nu ska jag strax lägga mig. Imon ska jag upp tidigt för att gå till frisören klockan 9. Fick en akut sista-minuten tid som jag är såå glad över! Snacka om fullbokat! Tror det är fler än mig som vill göra sig lite nyårsfina ;)
Lägger ut kort imon så ni får se hur det blev! Godnatt alla

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0