alla barnen går ut å festar på juldan utan Jennieann, för hon ska jobba lite grann...

haha ja ni förstår ju själva hur lite jag har att göra... Hade jätte gärna velat gå ut ikväll, alla ska ju verkligen ut men börjar vid 07.40 imon och axeln gör ont :( Men detsu mer man tänker på det destu bättre känns det att stanna hemma... Det kommer vara iskallt, halt, 100 m kö överallt osv.. haha försöker övertala mig med detta iaf..

Julen har vart jätte mysig! Lite julmat men enormt mycket godis! Kändes tråkigt att inte kunna fira tillsammans med sina syskon bara. Är inte så lätt när syrran bor i Sydney och broshan är i Tjeckien och åker skidor.
Hade inte önskat mig nått så det blev mer pengar än klappar i år, i like! Nu kan jag gå i lugn å ro och kolla om jag hittar nått mustigt. Ska däremot försöka spara så mycket pengar som möjligt nu när jag vill iväg och hälsa på syrran. 
Fick ett vin-kit av mor å far som jag gillar jätte mycket! Den innehöll olika öppnare, ta-bort-folie-makapär-, vintermometer, vinförslutare osv. Kommer vara min bästa vän kommande rosé-sommar ;)

På kvällen blev det även en prommenad
med Lina. Vi gick i säkert en timma och
jag tror verkligen vi skrattade halva tiden.
Vi har alltid så mycket roligt att prata om.
Den ena historien värre än den andra haha vi har gjort såå mycket galna saker
tillsammans i våra dar!!

Nej nu ska jag snart lägga mig, tror jag kommer va riktigt nöjd imon när alla går runt å klagar att de är trötta då kan jag klaga över hur utvilad jag är hehe gonatt ;)

Kommentarer
Postat av: Lina !

Haha OM vi har gjort tok roliga saker i våra dagar ! haha Du är min stjärna gulleröva ! kom ihåg, "ända sedan vi ålade"

2009-01-04 @ 01:32:32
URL: http://www.metrobloggen.se/linaj

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0