"Tack för godiset" Inter Sport

Idag har det vart jätte stressigt på jobbet! Stod även idag i informationen på jobbet.
Nu börjar man märka av julhandeln på riktigt.. Och när det är mycket folk så blir alla mer stressiga och otåliga detta man man särskillt på chefen från Inter Sport (grannbutiken) som idag kom inspringandes till mig röd i ansiktet.

Chefen: - Nu får det fan va nog!!! Våra larmbågar har tjutit hela dagen p.g.a att era kunder kommer in till vår butik med oavlarmade varor!! :@ Piper det en gång till så ställer DU dig i vår butik! Och ställer inte du dig så får nån av era vakter stå där resten av kvällen! Ni får stå för det här, ni får betala för det här, Media Markt ska stå för kostnaderna för det här. Vi kan inte ha extra personal som ska behöva springa och kolla varenda kund för att det piper :@!!! Uppfattat`??
Lilla jag: - Vi har larmat av varor hela dagen, varför pekar du ut mig för det här?
Chefen: - Vem ska jag peka ut då? Eran personalansvarige har ju gått hem för dagen :@... Sedan gick han

(Lite senare på kvällen, kommer chefen från Inter Sport in med lite säknt blick och ger mig en stor bytta med godis)
Chefen: - Bra jobbat med larmen ändå, klämde han ut sig sen gick han igen..

...så "tack för godiset" :)

Kommentarer
Postat av: Cheima

Vääääääännneeeeennn!!!! fan va hemskt! haha jag blev till och med rädd när jag bara läste ditt inlägg. miss you!

2008-12-17 @ 14:02:42
URL: http://cheima.blogg.se/
Postat av: liv

Stackare!! Usch vilken gaaalning!!! Bra svar ändå, jag hade nog inte vågat säga något alls! Hahah!

2008-12-17 @ 22:32:20
URL: http://perssonliv.blogg.se/
Postat av: liv

Stackare!! Usch vilken gaaalning!!! Bra svar ändå, jag hade nog inte vågat säga något alls! Hahah!

2008-12-17 @ 22:32:23
URL: http://perssonliv.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0