Äntligen!

Har fått gjort såå mycket idag, känns oerhört skönt! Har städat, och gjort julfint som mamma ville, skrivit julkort och ÄNTLIGEN hittade jag julklappen till min underbara pojkvän :D
Träffade Olivia på stan och vi kikade runt lite efter julklappar och nya underkläder. Gud vad det finns sexiga underkläder!! Först tittade vi bara på dom men sen tänkte vi why not lets have some fun och plockade på oss de porrigaste vi hittade och begav oss till omklädningsrummen. Hahaha har aldrig ens tänkt tanken att testa "sånt där" innan. Det var kul :)

När butikerna hade stängt kom Sampo och hämtade mig i stan så åkte vi och köpte sushi. Jag beställde som vanligt en 8-bitars med bara lax och avocado medan Sampo, som vanligt beställde en blandad 12 bitars med extra allt.. Haha det är alltid lika kul att se honom äta sushi. Han ska alltid vara så häftig och ösa på med wasabi och sedan flyger han upp ur soffan och hoppar runt och viftar med armarna av att det är så starkt. Men det roliga är att han gillar när det blir sådär starkt så det går rätt upp i hjärnan.. haha sötnos <3

Nej, nu ska jag snart lägga mig. Imon blir det träning och solning med Liv & Nina innan jobbet. Ses imon vid 9 brudar!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0