Ledig

Idag är min enda lediga dag denna veckan så det är massa saker jag vill/ska/måste göra.. Har precis skrivit en julklappslista för att se vilka som är "klara" och vilka som jag inte köpt till än. Tanken är att inte byta med så många i år. Diskuterade med Lina igår hur vi skulle göra med julklappsbyte men som hon då sa: "det är ju faktiskt bara att byta pengar, är det inte bättre att hitta på något roligt tillsammans någon dag ist?". Och jag håller verkligen med henne!

Men några ska man ju ändå köpa till så jag tänkte åka in till stan snart och försöka hitta något iaf. Ska möta upp min kusin Olivia lite senare på eftermiddagen, vi har såå mycket att prata om! Men vad stannar mellan oss ;) Innan jag åker nu måste jag städa huset och göra julfint här hemma. Men det är faktiskt kul att göra lite julmysigt! Har precis laddat upp med en jätte god frukost och bra musik!



Mackor med lite keso i botten, täckta av skivade tomater och mozzarellaost
toppade med olivolja & balsamico.. Mums!

Kommentarer
Postat av: Lina

Javisst säger jag väldigt bra saker =)

2008-12-17 @ 19:24:59
URL: http://www.metrobloggen.se/linaj
Postat av: Olivia

Hahah du är för söt! that´s our secret ;) Det var riktigt mysigt idag, måste träffas snart igen!! :)

2008-12-17 @ 21:18:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0