Varför inte göra som alla andra, skaffa en blogg?

Har funderat på det ett tag nu.. Det blir ju ändå att man läser lite bloggar på dagen när man inte har något att göra. Innan var jag inte alls intresserad av bloggandet, men efter att fler och fler av ens vänner har skaffat så blev jag ändå sugen :)

Kanske borde börja med att berätta lite om mig själv.. Jag är en helt vanlig tjej i-slutet-av-tonåren-håller-på-att-bli-vuxen-perioden som jobbar heltid och försöker hinna med så mycket som bara går på min lediga tid. Tillbringar mycket tid tillsammans med min underbara pojkvän som jag varit tillsammans med i lite drygt ett år. Annars springer jag på stan eller umgås med vänner. Tanken är väl att försöka komma igång med träningen också men som alla andra får jag väl skylla på att jag inte hinner.. haha sämsta bortförklaringen!


Kommentarer
Postat av: liv

Hello söööt:)! Underbart att du börjat blogga. Lite underhållande läsning på kvällarna:) Uppdatera flitigt nu med. Pussssss<3

2008-12-10 @ 21:53:11
URL: http://perssonliv.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0