För att jag älskar dig

Är det något jag tycker är riktigt gulligt så är det att lägga märke till detaljer. Jag och S my love, tittade på The Hills för några veckor sedan och jag dog när jag såg Lauren Conrads solglasögon som hon hade i ett avsnitt. Men man kunde inte se vad det var för märke osv så jag tänkte inte mer på det.. Tyckte bara dom var himla snygga.

Cirka två veckor senare får S hem en avi för att han har beställt något från USA. Det var en liten brun kartong och jag fick öppna det på våran 1½ års dag som var förra veckan och tror ni inte han har gjort research och fått fram exakt vilka brillor det var som LC hade i avsnittet. Öppnade presenten och dog! I LOVE!!!!



Giorgio Armani <3

Kommentarer
Postat av: liv

Herregud...!!! De är ASSNYGGA!! DU är assnygg!! =)

2009-04-08 @ 22:14:02
URL: http://perssonliv.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0