Spruträdd?..

...det är jag! Inte så jag inte klarar av det men om jag ska ta en så är BARA för att jag måste. Var hos läkaren med axeln igår. Muskelinflammationen verkar inte bli bättre så jag fick en kortisoninjektion in i muskeln. Det var något av det värsta jag har gjort! Det bara svartnade för ögonen och rummet började snurra redan innan han hade stuckit in den. Och AJ va ont det gjorde. Trodde jag skulle dö där ett tag, det tog ju aldrig slut. Men när det väl var färdigt så kändes det ganska bra för en stund. Men nu gör det ondare än det gjorde innan.. Tror inte alls på den dumma sprutan. Hoppas den nya medicinen kommer hjälpa åt minstone..



Kommentarer
Postat av: Anonym

sv: åh desamma och tack för kommentaren :)

2009-04-03 @ 21:55:50
URL: http://annaelisabethlinde.blogg.se/
Postat av: Anna

ring miggggg

2009-04-05 @ 18:08:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0