dax att tänka om?

Efter en vardag fylld av ett ständigt ätande av snabbmat och godis har jag kommit till insikt. Dax att tänka om lite.. Det är inte bra att äta så mycket skräpmat till lunch och stilla sin hunger genom att småäta godis hela tiden på jobbet. När man väl kommit in i mönstret tänker man ju inte ens på att man gör det.
Att äta efterrätt eller glass efter maten är också en dålig vana jag har.. Ska ha en nyttig månad nu har jag bestämt mig för! Inte för att jag inte är nöjd med min kropp men eftersom jag inte tränar heller så får man ju göra nått i kompensation! Man måste ju ladda för Beach 2009 ;)

Lite kort från vad jag åt förra veckan
    

Kommentarer
Postat av: Olivia

det blir ju bra uppladdning för beach 2009 på onsdag. Då ska vi bränna fett baby! <3

2009-02-23 @ 10:47:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0