Freeport

Igår var jag och Sampo på Freeport. Jag hade inte räknat med att hitta något speciellt men lite fick jag köpt iaf.. Hittade en jätte söt vit sommartopp som jag köpte. Den är av lite tjockare tyg, samma tyg som en trenchcoat ungefär. Jag köpte även hårprodukter, ett solpuder och ett lila nagellack. Fick äntligen köpt OSIS volympulver Dust it. Fick testa Cornelias en gång och det var bara att pudra lite i hårbotten och sedan gnugga lite så fick håret jätte volym. Väldigt behövligt till mitt livlösa, platta hår!! Köpte även en produkt som förebygger klyvna hårtoppar, ett värmeskydd från Björn Axén och lite hårspray.



Kommentarer
Postat av: Lina

Åhh Freeport, det var 100 år sedan jag var där. Dags att ta en tur dit snart tror jag =)

2009-02-03 @ 14:48:25
Postat av: Jennieann

Vad säger du om att åka till Lager 157 någon dag?

2009-02-03 @ 22:21:42
Postat av: liv

Åå jag har också Dust it, glömmer alltid bort att den står i skåpet men när man väl kommer ihåg den så gör den ju grym skillnad:)

2009-02-03 @ 23:18:59
URL: http://perssonliv.blogg.se/
Postat av: Jennieann

Jag hoppas verkligen att den gör det!! Har inte hunnit prova min Dust it än.. men kommer lätt ha det till helgen! ;)

2009-02-04 @ 18:54:05
Postat av: Anna

Dust it är den bästa!!

2009-02-04 @ 20:58:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0