hehe jag vet..

..har vart sämst i världen på att uppdatera men jag jag inte haft tillgång till internet. Min pojkväns internetbolag har tydligen gått i konkurs? INTE KUL! Man blir verkligen helt handikappad utan internet. Men jag har tjatat på honom och hoppas att han fixar något nytt snarast!
Äntligen har mina föräldrar kommit hem från Thailand iaf. Bruna som pepparkakor var dom! Får i ett senare inlägg visa vad det hade köpt med sig till mig. :) Hinner inte fota och lägga upp det nu. Har bråttom iväg till Jennys fest! Hon ville att jag skulle vara där vid sju tiden redan.. hehe sorry Jenny, I'm gonna be late... as usual! Och vad ska man sätta på sig?!?
Kommer nog bli en rolig kväll iaf! Hoppas kunna uppdatera imorgon och lägga in kort osv. Hoppas alla får en toppenhelg!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0