Utgång med jobbet

Oj oj oj vart ska jag börja? Har haft en superhelg och har hunnit med jätte mycket!
I lördags jobbade jag till klockan 18.00. Jag fick göra iordning mig på mina raster för när vi slutade kom taxibilarna och hämtade oss direkt från jobbet. De som inte jobbade var på spa men vi som jobbade bestämde oss för att ja förfest hemma hos Jenny istället och möta upp resten senare. På vägen till Jenny bad vi taxin släppa oss på en pizzeria för att få lite i magen. Jenny bodde jätte fint och vi drack cider hennes specialare "Kapten Morgan/Cola".
När klockan närmade sig 21.30 så åkte vi till Star Bowling och mötte upp de andra från jobbet. Först åt vi mat och sedan började alla spela, men inte jag. Jag har ju fortfarande ont i axeln och spela bowling med en muskelinflammation är nog inte det smartaste man kan göra. Jag utsåg istället mig själv till hejjaklack/drinkhämtare. Efter det skulle alla gå ut men det var fullt överallt och vi var ca 25 pers så det blev att vi splittrades lite. Jag och Jenny gick först till Lounge(s) och sedan till PUSH där vi stannade resten av kvällen och hade superkul! Träffade massa vänner och bekanta. Är alltid lika kul att mingla runt med en god drink!


Jag och Sahar


Jag & Jenny Jubell :)

Kommentarer
Postat av: Emma

Ni verkar ha det jätte roligt med erat jobb Jennieann! Ni och era fester haha

2009-02-04 @ 21:41:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0