bil är bra att ha, ibland..

men inte när det är bilbesiktning som jag ska ha imorgon. Vet inte varför jag är nervös? Är alltid det innan prov, test eller nya saker jag inte varit med om innan. Men förhoppningsvis går det bra! Var och köpte nya vindrutetorkarblad idag iaf. Fattade noll hur man skulle byta ut de där men som tur är har jag en pojkvän som är expert på allt som har med bilar att göra och fixade det på nolltid. Du är bäst! ♥

Innan besiktningen imon hade jag tänkt att ta en prommenad till solariet och sola lite. Vill ha lite färg tills på lördag då jag ska ut med några jobbarkompisar för att fira Liv som fyller år!!  Är redan superladdad och det kommer bli såå kul!
Grattis i förskott hjärtat! Mindre än 10 minuter kvar nu ;)


Stans sötaste bild på Liv från 80-tals festen.

Kommentarer
Postat av: liv

Vad söt du är hjärtat!!! Haha den festen var verkligen klockren! Hoppas det blir personalfest snart igen..=))!! Tack för igår med snygging, hade såå roligt!! PUSS

2009-01-11 @ 22:30:38
URL: http://perssonliv.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0