Gott nytt år!

Har varit så mycket nu de senaste dagarna så jag har inte haft tid att skriva något. Men snabbt har det gått och nu är det 2009. Det känns jätte konstigt! Det har hänt mycket under 2008 och det har verkligen varit det bästa året i mitt liv! Har tagit studenten, körkort, haft bal, firat 1 år med Sampo, rest en hel sommar, fått ett nytt jobb och hittat på massa bus med kompisar och min älskling! På tal om älskling så har han äntligen kommit hem! Hämtade honom på Landvetter i förrgår natt. Han hade köpt jätte fina skjortor och jag fick ett parfymkitt :) Jätte bra flaskor att ha med sig ut på krogen som inte tar så stor plats i handväskan!



Ralph Lauren "The women's fragrance collenction" med fem dofter.

Igår på nyårsafton var vi hemma på middag och fest hos Anna. Bilder från den partykvällen kommer snart ;)

Kommentarer
Postat av: liv

Vad kul att du uppdaterat så flitigt nu gumman=) Härliga bilder du lagt ut med från annandagen! Imorgon drar jag till england! Sjukt ju=) Hoppas du hade skoj igår & att det blir en bra helg! Pussss<3

2009-01-02 @ 00:12:14
URL: http://perssonliv.blogg.se/
Postat av: Lina

Vet ej om du fick min andra kommentar. . .men men hur gick det med "överraskningen"? Hade din mor rätt?

2009-01-05 @ 12:05:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0