någonting är det som lockar

I fredags hade jag för övrig en av de roligaste dagarna på jobbet. Det kom in många jag kände och alla kunder var jätte trevliga hela dagen. Och jag blev bara gladare och gladare. Det blev inte sämre heller av att jag fick hjälpa en polis med ett spaningsarbete senare på eftermiddagen. DET VAR SÅÅ SPÄNNANDE!
Har tänkt på det innan och nu är jag verkligen inne på tankarna igen. Polis. Är det inte häftigt att vara en polis? Jobba som utredare, spanare eller liknande. Leta fram ledtrådar och bevis. Jag tror verkligen det är ett väldigt roligt och utvecklande jobb. Enda nackdelen jag ser är att man måste jobba som patrullerande polis i ca ett år innan man kan söka någon annan tjänst. Men det är ju samma för alla.

 


Kommentarer
Postat av: Anonym

Ååå det låter skitskoj!! Har du funderat mycket på detta??

2009-01-13 @ 19:09:17
Postat av: Jennieann

Jag har funderat fram och tillbaka på att bli polis sen jag var 13.. Men sen har det kommit upp andra roliga idéer som har dykt upp emellan osv. Men tror faktiskt det kan va ett riktigt roligt jobb. Är det inte ballt med kvinnliga poliser? ;)

2009-01-14 @ 11:16:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0