Överaskningen

ÄNTLIGEN blev det den 5 januari, som jag har längtat!! Ni minns kanske lappen jag fick av min pojkvän på julafton? Där det stod att jag vi skulle göra något mysigt den 5:e, men det stod inte vad vi skulle göra och det har verkligen vart omöjligt att få ens en enda ledtråd..
Jag hade ingen aning om vart vi skulle och Sampo körde och vände på massa ställen bara för att förbrylla mig haha. Men tillsist parkerade han utanför Sankt Jörgens Park Resort. Ska vi ta in på hotell? var min första tanke, men när vi väl kom in såg jag alla spatavlor och förstod att vi skulle gå på spabehandling. Jag blev så himla glad och denna dagen har känts som en dröm!
I receptionen fick vi välja vilket spaprogram man ville ha. Alternativen var det energigivande, det lugnande eller det renande. (Vi valde det renande). Vi fick badrockar, handdukar, badtofflor och ett varsitt kitt med krämer, oljor, badsalt m.m. Sedan började det cirka 4 timmar långa programmet med massa olika behandlingar för allt från topp till tå. Det var verkligen super mysigt!! Min hud har nog aldrig vart så len som den är nu :)




 Det fanns massa olika bassänger man kunde chilla i och de hade även en utomhus bassäng som var en av mina favoriter. Sedan fanns det även ångbastu, eukalyptus-bastu, torrbastu m.m. Åh, bästa dagen!! Tack älskling!

Kommentarer
Postat av: liv

Ååå hjärtat vilka underbara bilder du lagt upp! Älskade sammanfattningen av året!! Spaet ser ju helt fantastiskt skönt ut.. kan tänka mig att det var bästa dagen! Jättefin present ju. Det förtjänar du! Pusss!!

2009-01-06 @ 19:28:24
URL: http://perssonliv.blogg.se/
Postat av: Jennieann

Jaa det var såå underbart! haha söt du är! Ses på fredag pusspuss

2009-01-07 @ 23:55:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0