Sammanfattning av helgen

Det var längesen jag hade en riktigt lyckad utgång men förra helgen lyckades jag pricka in två på rad.
I fredags var tanken att jag och Anna bara bara skulle gå ut och ta en välkommsdrink för att hämta ut våra vip-kort för 2009. Men när vi träffade Alex Kozma och Carl som är DJ:s så var det kört! Vi hade inte sett Kozma på ett bra tag så det var ett kärt återseende :) Vi hängde med dom och flummade i DJbåset hela kvällen, hade på oss hörlurarna och valde låtar som vi sedan hoppa ner till dansgolvet för att dansa till.. och herregud vad många shotar vi drack. Och vi blev bara bättre å bättre ju längre tiden gick enligt oss men när vi skulle ge oss på att scratcha så var det nog färdiglekt haha det var så sjukt kul!

I lördags firade vi Liv som fylde 21. Först var vi på Chez och åt lite mat. Det var några från jobbet och några av Livs vänner som jag inte hade träffat innan men alla va supergoa tjejer och vi hade jätte roligt under middagen. (Nån hade ju träningsvärk i magen dan efter av allt hysteriskt skrattande). Sedan gick alla till Vasastan för att förfesta. Var längesen jag var på Vasastan och jag kände verkligen hur mycket jag hade saknat mitt gamla stammis-ställe. Min gamla favvo-bartender jobbade inte kvar längre det hade vart kul att säga hej till honom och kolla om han kom ihåg mig. "Tjejen som alltid drack gratis" haha det var tider det!
Vi träffade massa trevliga människor där och hade bara en toppenkväll.. När klockan närmade sig två stod jag och Liv i baren och smuttade på två drinkar då en bartender kommer fram och häller upp 2 shotar till oss och säger:
- Dom är från honom, och pekar på en stekare i 40 års åldern som står lite längre bort i baren, bakåtlutad med armarna i kors. När vi tittar på honom rynkande han på ögonbrynen och nickade stolt bakåt med huvudet. (Ni vet när man ska försöka se sådär cool ut och säga Tjaa ungefär).
Vi skålade och drack upp shoten. Efter det sa jag till Liv:
- Vi bjuder tillbaka, han kommer bli såå snopen :)
Bartender går sedan fram till stekarn och häller upp en shot och säger:
- Den är från dom, och pekar på oss. När han tittar upp på oss stod vi där, rynkade på ögonbrynen och nickade bakåt  precis som han gjorde mot oss.. hahaha det var verkligen såå kul!


Jag & Liv på Vasastan

Kommentarer
Postat av: Anonym

Tack för en grymt bra kväll snygging! Försökte smsa precis men funkade inte att skicka till dig? Men funkar nog igen snart.. är iaf lite bättre nu<3 Kärlek till dig

2009-01-14 @ 22:26:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0