Sammanfattning av mitt 2008

Det har hänt mycket under mitt 2008 men tänkte att jag lägger ut bilder på de sakerna jag har mest minnen från. Har hittat på väldigt många mysiga saker med mina vänner och min pojkvän. Firade nog min första serriösa alla hjärtans-dag som jag aldrig kommer glömma.



Jag tog mitt körkort.



Nu när jag tänker på det så gick ju jag fortfarande i skolan denna tiden för ett år sedan, konstigt! Innan vi slutade åkte våran klass till London i 1 vecka och shoppade, besökte olika mediaföretag och festade.




Men skoltiden gick snabbt och den efterlängtade studenten kom tillslut.


Tillsammans med studenten hade vi även våran väldigt roliga skolbal. Vi firade och dansade hela kvällen uppe på Socitetshuset i Marstrand.
Jag & Elin utanför GöteborgsOperan redo att åka!



Nästan direkt efter studenten åkte jag och Sampo iväg till Frankrike för att upptäcka vad rivieran hade att erbjuda. Vi besökte Provance, Nice, Marseille, St Raphaël, Cannes, Monaco, St Tropez, St Maxime och Cannes. Det var verkligen den bästa resan! Frankrike är underbart! Vi åker nog tillbaka nästa i sommar igen. Nu vet vi ju vart smultronställerna finns ;)



midsommarafton var vi hemma hos Peter Naparotti och hade pool/bastu/jacuzzi fest. Bästa midsommarfesten! Vi spelade kubb, badade och festade natten igenom ..

Midsommarafton 2008 <3


Efter midsommar jobbade jag lite när jag hade lust. Annars var jag mycket på stranden med mina vänner och det var många roliga fester! Det blev även en del segling med Sampo längst västkusten..










Sen kom hösten och jag sa upp mig från mitt förra jobb eftersom jag fick jobb på Media Markt. Hösten och vintern präglades mest av kräftskivor, maskerader, jobb och firmafester...

 

DETTA ÅRET HAR VART SÅÅ BRA!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0