Söndagsmys med pizza och milkshake

Idag har jag legat helt utsliten på soffan nästa hela dagen. Har inte haft någon större anledning att resa på mig. Till "frukost" beställde jag och Sampo pizza. Det fick bli den klassiska Hawaii med mild sås på, mums! Finns det något godare än pizza dagen efter? 
Nu har vi precis kommit hem efter en liten promenad, den var välbehövlig. Känndes jätte skönt att komma ut i friska luften. Vi var och handlade ingredienser till milkshakes som vi precis har gjort. Dom var jätte goda!

Banan och jordgubbs-milkshake.
Lägg i banan, jordgubbar, vaniljglass och mjölk i
en mixer i några sekunder och vips så är det klart!
(Jag brukar variera vilka frukter eller bär jag lägger i. Mango eller hallon är också favoriter. Däremot använder jag alltid GB äkta gräddglass och röd mjölk)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0