Jag känner en Båååth, han heter Pontus, Pontus heter han...

Det är många som har fyllt år nu i januari. Bara i lördags var jag bjuden på tre olika kalas och jag ville inte utesluta något födelsedagsbarn så jag gick och sa grattis till alla. Först var jag hemma hos Ronja som hade förfest i sitt hus i Hjuvik. Där bjöds det på god mat och sen var det frågetävling med personliga frågor om hennes liv som självklart mitt lag vann! Var ganska roligt för jag "rättade" hennes ex:s frågor och han svarade bara rätt på 4/10 frågor. Han svarade t.o.m fel på om Ronja var vänster eller högerhänt hahaha BRA DÄR Richard! Efter frågesporten åkte jag en snabbis hem till Anna och sa grattis. Tänk att min lilla Anna har blivit 20 år :)
Och sist med inte minst åkte jag hem till Pontus Båth. Världens bästa Pontus! Hade så himla roligt. Min jobbarkompis Oskar var där och alla var jätte trevliga och så himla roliga! Det var jag och ca 15-20 killar. När jag var där fick jag nästan som en flashback. Tänkte på tiderna för två år sedan då jag nästan bara umgicks med killar. Det var sån himla rolig tid!



Vi ser inte kloka ut på detta kortet. Här var vi påväg in till stan på en fika och lite shopping. Kortet är taget kanske 2006?


Kommentarer
Postat av: liv

Snygging! =) Du passar ju sjuukt bra även som brunett!

2009-01-20 @ 19:30:04
URL: http://perssonliv.blogg.se/
Postat av: liv

PS Det är du om är modellen babe, underklädsmodell tom!! Inte illa. Heting =)

2009-01-20 @ 19:38:05
URL: http://perssonliv.blogg.se/
Postat av: Olivia

Det är många som fyller år tidigt på året som firar sig samtidigt! haha :P inte bra!

(räknade ut att det bara är 20 dagar tills jag fyller 18 nu! SJUKT!!^^)

2009-01-22 @ 14:09:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0