Att vara en kändis syster

Haha blev precis väckt av att en reporter från Aftonbladet ringer och söker min syster.
Aftonbladet: - Ja, hej jag är reporter på Aftonbladet och jag söker Milla. Jag får inte tag på henne på sitt mobilnummer. Jag hörde att hon bor i Sydney nu..
Jag: - Vad gäller det? Vad har hon nu gjort?!? tänkte jag lite förskräckt.
Aftonbladet: - Vi tänkte ställa några frågor till henne nu innan den nya Robinson premiären på TV drar igång..
Jag: - Haha var det bara det? vilken tur där blev jag nästan orolig... Båda börjar skratta

Tänk att min syster har vart med i Robinson. Det är ändå rätt häftigt! Önskar att jag också hade vart lika modig! Säg inget dumt nu Milla ;)



Kommentarer
Postat av: Anonym

ojojoj! det kan bli spännande! Jag tycker det är jätte modigt av henne att hon var med. Vi får se till att hitta på liknande saker i vårat liv eller vad säger du? ;)

2009-03-05 @ 20:25:13
Postat av: Olivia

det var jag som skrev innan :D

2009-03-05 @ 20:26:01
Postat av: Cheima

Va söt hon är din syster!! spelar hon beachvolleyboll?

2009-03-06 @ 22:54:12
URL: http://cheima.blogg.se/
Postat av: liv

Vad söt Milla är!! Det syns att ni är syskon =) hade hon varit med innan eller skulle hon vara med nu??

PS3a låter klockrent! Då blir det singstar för hela slanten med ;) Puss på dig snygging! Hoppas du får en grymt bra vit helg :)

2009-03-07 @ 19:20:27
URL: http://perssonliv.blogg.se/
Postat av: Jennieann

Jaa!! Hon är en riktig snygging hon! Nej hon spelar inte volleyboll.. men jag tror de gjorde det nere på ön när dessa bilder togs.. Hon var med 2003 :)

2009-03-08 @ 12:16:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0