Carpe Diem

Det gäller att ta vara på dagen! Idag börjar jag inte jobba förän vid 12. Så igår bestämde jag och Lina oss för att starta dagen med en powerwalk! Satte klockan på 9.00 men vaknade jätte pigg en kvart innan klockan ringde. Det är konstigt att det blir så ibland. Att man har ställt klockan på en viss tid och så vaknar man typ precis innan den ringer.. Sånt tycker jag är så skumt! Kommer ihåg en gammal lärare som berättade att hon aldrig använde klocka. Hon sa till sig själv på kvällen vilken tid hon skulle vakna dagen efter och så gjorde hon det? Sjukt ju!
Så vad har man då hunnit med sen klockan 9 idag?

x Powerwalk ca 1 h
x Solat
x Tvättat en tvätt
x Hängt en tvätt
x Ätit en god frukost

Hoppas denna dagen blir lika bra som den startade! Ikväll ska jag uppdatera om vad jag har gjort i helgen!

Kommentarer
Postat av: liv

Undra ifall man kan få sig själv att göra så? Mitt liv hade fallit samman om jag slutat använda klocka...jag hade sovit...jämnt!! Skönt med en sån flitig start på dagen. Hoppas vi hinner ses lite imon, tajma en lunch eller en fika. Love you ! PUss

2009-03-10 @ 22:16:18
URL: http://perssonliv.blogg.se/
Postat av: Lina

Vi är så duktiga så ! =) haha . ps sjukt gulligt att din lilla mormor. så himla sött.

2009-03-14 @ 22:57:18
URL: http://metrobloggen.se/linaj

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0