Helgen

Fredag: Middag hemma hos Philip Andersson. Som fyllde 22.GRATTIS! Jätte trevlig middag med god mat. Alltid lika kul att vara med er flummisar :)
   

Lördag: Shopping på stan med Sampo. Men det var inte vilken shopping som helst jag köpte nämligen 2 BÖCKER!! VAD HÄNDE DÄR??!? Jag är verkligen den personen som har läst 5 böcker i hela mitt liv! Att läsa har aldrig riktigt vart min grej men jag tror det är för att jag aldrig läst någon riktigt bra bok. Det var en jätte söt ung tjej i bokhandeln som hjälpte mig så jag hoppas verkligen att jag börjat tycka om läsning. Vill verkligen läsa mer men det är svårt när det inte är något man brinner för.
Men det kändes väldigt roligt iaf! Sampo fick också köpt 2 böcker, fast de är till hans mamma som fyller år. Annars köpte jag bara en enkel vit kofta på Zara.

Söndag: Åkte jag och Sampo till Marstand för att hämta lite post och vattna blommor. Sedan var vi bjudna på middag av mina föräldrar. Jätte god fläskfilé med klyftpotatis och sås.

Kommentarer
Postat av: Astrid

För en gångs skull lärde jag mig något genom att läsa en blogg. Det är inte alltid man gör det direkt, tack för att du lägger ner din tid på att blogga :).

2011-05-08 @ 10:40:17
URL: http://smsalåna.nu

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0