Kusindag

Idag har jag luchat med min kusin Cindra. För er som inte vet så är det min pappas tvillingbrors yngsta dotter. Hon är ett år äldre än mig. Och nej vi är inte lika bara för att våra pappor är tvillingar. Jag är brunett, hon är blond, jag är lång, hon är kort, jag är brunögd hon är blåögd, hon gillar kaffet svart, jag med mjölk osv, osv... Som vanligt kunde vi inte bestämms oss vart vi skulle äta men tillslut hittade vi en mysig indisk restaurang i wasa som vi bestämde oss för. Jag åt chicken tikka masala som är så himla gott. I like! Cindra är vegetarian så hon tog nån vegmix som också var jätte god.
Efter maten gick vi till Espresso House och tog en fika. Så himla gott med brownie och latte! Vi pratade om relationer, framtiden men även massa minnen. Gud vad vi har gjort tokiga saker i våra tonår haha. Säger bara.. blanda aldrig whiskey, vodka, konjak och Dooley's i en och samma häxblandning.. fy farao!

Nu ska det iväg och tränas med min andra kusin Olivia! Bye bye

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0