Läggdax

Imon ska jag bannemig sola och träna lite innan jobbet.. Har försökt i flera dar men TV:n och datorn har en tendens att locka dit mig av nån konstig anledning, ni vet..
Idag gjorde jag iordning en Kassakul-lapp på jobbet. Vi ska ut och äta på restaurang och sen gå ut igen med kassateamet. Men vi har inte bestämt vart vi ska gå än. Fiskekrogen, El Corazón, Avalon vi har kollat på lite olika ställen. Någon som har något bra förslag?? Jobbet betalar allt. Rätt sjukt ändå tror verkligen jag har ett av de bäästa jobben! Vilket jobb bjuder sina anställda på 3rätters på typ Fiskekrogen och dricka en hel utekväll bara för skojs skull? Detta är andra gången detta året vi går ut och festar.. haha godnatt alla


Kommentarer
Postat av: Sandra

Var jobbar du? :)

2009-04-09 @ 21:39:28
URL: http://sandralundin.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0